Pro média

6. 5. 2021

„Proč ne!“ říká Zlatý Bažant. V kampani povzbuzuje ke spontánnosti a důvěře ve vlastní volbu

Jako ideální značka pro mileniály se nově profiluje pivo Zlatý Bažant z portfolia pivovarnického koncernu HEINEKEN. Právě na ně cílí v současné kampani, kde v hlavní roli vystupuje bažant s lidskýma rukama. V lidech chce podpořit zvídavost, otevřenost a vychutnávání si života naplno podle svého gusta

13. 5. 2021

Zlatopramen 0,0 % představuje svěží design plechovek a kampaň Nebuď kapku moc

Oblíbené produkty Zlatopramen 0,0 % alkoholu představují nový design plechovek pro všechny příchutě radlerů. Kromě toho značka spouští novou kampaň Nebuď kapku moc.

19. 5. 2021

Starobrno spouští celonárodní spotřebitelskou soutěž o přenosné projektory

Starobrno vůbec spouští první celonárodní spotřebitelskou soutěž o velmi atraktivní ceny včetně projektorů k promítání filmů s příslušenstvím a spoustou pivních cen.

19. 4. 2021

Heineken chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality ve výrobě, do roku 2040 pak v celém hodnotovém řetězci

Heineken se chystá do roku 2030 dekarbonizovat svou výrobu, do roku 2040 pak celý hodnotový řetězec. Jde o první z řady ambicí, jež patří do programu Brew a Better World, a o důležitou součást nové strategie EverGreen zaměřené na vyvážený růst společnosti.

14. 4. 2021

Sousedské vztahy pandemie nezhoršila. Lidé se těší, až se sousedy zajdou na pivo

Češi nepociťují, že by se kvůli koronavirové krizi nějak výrazně odcizili svým sousedům. Vyplývá to ze zjištění pivovaru Starobrno. V průzkumu, který si nechal zhotovit, zjišťoval dopad pandemie na vztahy v sousedství.

29. 3. 2021

Štamgasti o populární zelenou třináctku nepřijdou. Vychutnají si ji bezpečně v klidu domova

Vzhledem k zavřeným restauracím se bude Zelené pivo nabízet z okýnek. Na místě venku se pít nesmí, proto Starobrno do svých hospod pošle praktické odnosky na čtyři kelímky. V prodeji bude od 1. dubna.

25. 3. 2021

Skupina Heineken pošle provozovnám přes sto milionů korun. Štamgasty do hospod láká s předstihem už před otevřením

Pivovary Heinekenu letos plánují do hospod zainvestovat až 106 milionů korun. Pomoci při přípravách na znovuotevření jim chce i nefinančními prostředky, například darováním nového ležáku Bitr či podpůrnými aktivitami při okénkovém prodeji.

25. 3. 2021

Starobrno zainvestuje do hospod zhruba 42 milionů korun. Štamgasty jim přivádí s předstihem už před otevřením

Starobrno daruje hospodám 10 tisíc kusů nového hořkého ležáku Bitr a podpoří je při okénkovém prodeji. Kromě toho se jim chystá vypomoct i finančními příspěvky.

25. 3. 2021

Pivovar Krušovice podpoří hospody před otevřením částkou 21 milionů korun. Zájem pivařů chce zvýšit novinkou

Až 13 milionů korun na investice pošle Pivovar Krušovice svým hospodám. Pomáhá jim připravit se na možné znovuotevření.

20. 7. 2020

Cider Lišácké jablko uvádí novou příchuť

Značka Lišácké jablko představuje novou příchuť – Meruňku. Ta je na českém trhu v sortimentu jablečných ciderů první s takto unikátní kombinací ovoce. Novinka posílí stávají lišácké duo Hruška a Jablko a nabídne tak českému spotřebiteli další oblíbenou chuť. Osvěžující alkoholický nápoj s jablečným základem lze zakoupit v plechových obalech s objemem 500 ml.

17. 12. 2020

Pivovary společnosti HEINEKEN ČR šetří vodou a snižují CO2 stopu

Společnost HEINEKEN ČR kontinuálně pracuje na zlepšování technologií ve svých pivovarech. Za posledních 5 let díky inovacím snížila spotřebu vody o 15 %. Na uvařený půllitr piva z pivovarů skupiny se nyní spotřebuje méně než 1,5 litru vody. Ochrana vodních zdrojů je jedním z hlavních pilířů strategie udržitelnosti světové a evropské jedničky ve výrobě piva a třetí největší pivovarnické společnosti v ČR. V oblasti snižování CO2 se společnosti HEINEKEN ČR daří emise kontinuálně snižovat. Od roku 2011 firma ve svých pivovarech snížila uhlíkovou stopu o 24 %. To díky efektivnějším postupům ve výrobě, udržitelnému využití odpadů z pivovarů a modernímu přístupu k dopravě.

18. 3. 2021

Starobrno představuje svoji hořkou novinku: Bitr

Extra hořká novinka má 35 jednotek hořkosti IBU a vznikla na přání štamgastů. Vyniká plnou chutí s příjemnou vyšší hořkostí a vyváženým řízem.

3. 9. 2020

Královský pivovar Krušovice otevírá nový sklad. Zjednoduší zásobování a ušetří náklady na dopravu

Přímo v areálu Královského pivovaru Krušovice byla uvedena do provozu nová skladová hala H3. Kompletní stavba, která zahrnovala i okolní komunikace, novou nákladní vrátnici a oplocení, už úspěšně prošla kolaudací. Kromě jednodušší logistiky také přinese úspory v nákladech na dopravu a navýšení kapacity.

22. 6. 2020

Zlatopramen Radler 0,0 % přichází s novou příchutí: Mandarinka s jasmínem

Značka Zlatopramen rozšiřuje své portfolio radlerů s nulaprocentním obsahem alkoholu o novou příchuť Mandarinka a jasmín.

8. 6. 2020

Dobré věci stojí za to objevit. Tipy na světová místa v Česku

Populární česká přírodní místa a památky očekávají letos v létě pořádný nával turistů.

5. 6. 2020

Starobrno uvádí letní kampaň na řemeslná piva. Dobré věci stojí za to objevit

Tradiční pivní značka Starobrno, patřící do portfolia společnosti Heineken, přichází s novou letní kampaní na nedávno uvedená řemeslná piva.

3. 6. 2020

Češi a Slováci se berou čím dál víc, hraje k tomu Zlatý Bažant

Češi a Slováci se milují čím dál víc. Ano, čísla hovoří jasně: počet manželství uzavřených v Česku mezi oběma národnostmi se za posledních šest let zvedl skoro o polovinu.

16. 4. 2020

Krušovice mění claim. Dočasně

Marketingová komunikace v době koronavirové krize mění zažitá pravidla. Své o tom ví také značka Krušovice, která ve spolupráci s reklamní agenturou ISOBAR připravila nový televizní spot.

16. 4. 2020

Pivovar Krušovice daroval PET lahve k distribuci dezinfekce

Pivovar Krušovice poskytl pomoc obyvatelům ve své domovské obci v souvislosti s omezením šíření rizika nákazy koronavirem.

3. 4. 2020

Start Zeleného piva se posouvá na lepší časy

Letošní Zelený čtvrtek bude poprvé po dlouhých letech bez Zeleného piva.

30. 3. 2020

Pivovar Starobrno pomáhá nemocnici

Pivovar Starobrno momentálně spolupracuje s Fakultní nemocnicí Brno. Dodává jí preformy, ze kterých se v pivovaru na speciální lince vyfukují, plní a balí PET lahve s pivem.

17. 3. 2020

Starobrno uvádí řadu řemeslných piv

Značka Starobrno rozšiřuje své portfolio o tři nové přírůstky v podobě řemeslných piv.

11. 3. 2020

Starobrno vyráží s ležákem dobýt celou republiku

Pivovar Starobrno spouští novou kampaň na podporu svého ležáku Starobrno Medium.

11. 2. 2020

Zelená třináctka na Velikonoce

Popatnácté! Zelené pivo letos oslaví půlkulaté narozeniny. Starobrněnští sládci ho vaří v těchto dnech, čepovat se začne jako každoročně na velikonoční Zelený čtvrtek.

Kontakt pro média

Dita Vašíčková

Kdy jste se narodil/a?