Pro média
Pivovar Krušovice v nové kampani oceňuje sílu královského charakteru
Pivovar Krušovice spouští novou kampaň, ve které představuje komunikační koncept „Síla královského charakteru“. Ten vychází z upraveného positioningu značky vyzdvihujícího vyzrálost cílové skupiny, která není sebestředná, dokáže se postavit za druhé a za své morální hodnoty je po zásluze odměněna.
Starobrněnští sládci vaří Zelené pivo. Už po sedmnácté
Nejznámější starobrněnský speciál – Zelné pivo – už se vaří. Letos po sedmnácté si s ním štamgasti zpříjemní Velikonoce.
Krušovická Šalanda v Rakovníku znovu otevřela
Ikonická Šalanda na Husově náměstí v Rakovníku má nové provozovatele. Po několika měsících hledání se podniku ujali Lukáš Slavík a Jiří Škrdlant, kteří chtějí navázat na úspěšnou práci svého předchůdce Romana Jaška. Zásadní prioritou zůstává udržení vysoké úrovně gastronomie a pivní kultury.
Překvapení na advent. Pivaři ochutnají nový Červený ležák
Starobrno zpříjemní pivařům v celém Česku letošní advent. Na trh posílá novinku – adventní speciál Červený ležák.
Nealko novinka i pivo pro panovníky. Královský pivovar Krušovice oslavuje 440 let
Královský pivovar Krušovice slaví kulatiny. Pivo se tady vaří bez přestání od roku 1581. Výročí 440 let od založení si místní pivovarníci připomínají novým nealkoholickým pivem, znovuotevřením muzea, ale také speciální zásilkou krušovického piva pro evropské královské dvory.
Na dobré věci se vyplatí počkat: Heineken se spojil s Danielem Craigem u příležitosti uvedení filmu Není čas zemřít
Heineken® se spojil s hercem Danielem Craigem a vytvořili reklamu „Worth the Wait“.
Heineken® dává sportovním fanouškům další tři důvody k fandění
Heineken® představuje nová partnerství s UEFA a motoristickým sportem a spojuje fanoušky sportu světové úrovně.
Podpořte současné umění a získejte unikátní malbu českých výtvarníků
Tři české výtvarníky inspirovala ochucená piva Desperados k vytvoření unikátních maleb. Ty můžete nyní vidět v prostorách kulturního HUBu Pekárna na pražské Letné a zapojit se do jejich dražby.
HEINEKEN ČR od září řídí Andrea Vogliazzo
Novým generálním ředitelem HEINEKEN Česká republika se od září 2021 stává Andrea Vogliazzo. Andrea Vogliazzo střídá na pozici dosavadního ředitele Nikolaje Mladenova, který nově povede HEINEKEN v Egyptě. Andrea do Česka přichází z pozice generálního ředitele pro export ve Spojených státech amerických.
Starobrno podporuje udržitelnost svých hospod: slunečníky, kelímky i POSM tiskoviny jsou z recyklovaných materiálů
Starobrno plně prosazuje aktuální trend udržitelnosti a ochrany životního prostředí. Na sezónu do svých provozoven zajistí prodejní a propagační materiály, které jsou šetrné k životnímu prostředí.
Slunečníky z PET lahví, kelímky z rPETu a tiskoviny z recyklátu. HEINEKEN ČR podporuje udržitelnost svých hospod
Pivovarnická skupina HEINEKEN ČR podporuje udržitelnost svých provozoven. Vybavila je doplňky z recyklovaných materiálů. Jde například o slunečníky z PET lahví, kelímky z recyklovaného plastu, podtácky či POSM tiskoviny z recyklovaného papíru.
Samoživitelé znovunastartují svou kariéru. Rozšířit možnosti na trhu práce jim pomůže HEINEKEN ČR
Skupina HEINEKEN pomáhá samoživitelům nastartovat kariéru. Spouští finanční podporu programu Career Designer, plánuje také poskytovat odborníky pro další vzdělávací aktivity zaměřené na samoživitele.
Pivovar Krušovice v kampani odhaluje Královsky hořké nealko
Pivovar Krušovice má své první Královsky hořké nealko. Představuje ho v kampani, která upozorňuje na jeho vysokou hořkost a plnou chuť, kterou pivaři znají od alkoholického piva.
Starobrno spouští celonárodní spotřebitelskou soutěž o přenosné projektory
Starobrno vůbec spouští první celonárodní spotřebitelskou soutěž o velmi atraktivní ceny včetně projektorů k promítání filmů s příslušenstvím a spoustou pivních cen.
Zlatopramen 0,0 % představuje svěží design plechovek a kampaň Nebuď kapku moc
Oblíbené produkty Zlatopramen 0,0 % alkoholu představují nový design plechovek pro všechny příchutě radlerů. Kromě toho značka spouští novou kampaň Nebuď kapku moc.
„Proč ne!“ říká Zlatý Bažant. V kampani povzbuzuje ke spontánnosti a důvěře ve vlastní volbu
Jako ideální značka pro mileniály se nově profiluje pivo Zlatý Bažant z portfolia pivovarnického koncernu HEINEKEN. Právě na ně cílí v současné kampani, kde v hlavní roli vystupuje bažant s lidskýma rukama. V lidech chce podpořit zvídavost, otevřenost a vychutnávání si života naplno podle svého gusta
Heineken chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality ve výrobě, do roku 2040 pak v celém hodnotovém řetězci
Heineken se chystá do roku 2030 dekarbonizovat svou výrobu, do roku 2040 pak celý hodnotový řetězec. Jde o první z řady ambicí, jež patří do programu Brew a Better World, a o důležitou součást nové strategie EverGreen zaměřené na vyvážený růst společnosti.
Sousedské vztahy pandemie nezhoršila. Lidé se těší, až se sousedy zajdou na pivo
Češi nepociťují, že by se kvůli koronavirové krizi nějak výrazně odcizili svým sousedům. Vyplývá to ze zjištění pivovaru Starobrno. V průzkumu, který si nechal zhotovit, zjišťoval dopad pandemie na vztahy v sousedství.
Štamgasti o populární zelenou třináctku nepřijdou. Vychutnají si ji bezpečně v klidu domova
Vzhledem k zavřeným restauracím se bude Zelené pivo nabízet z okýnek. Na místě venku se pít nesmí, proto Starobrno do svých hospod pošle praktické odnosky na čtyři kelímky. V prodeji bude od 1. dubna.
Skupina Heineken pošle provozovnám přes sto milionů korun. Štamgasty do hospod láká s předstihem už před otevřením
Pivovary Heinekenu letos plánují do hospod zainvestovat až 106 milionů korun. Pomoci při přípravách na znovuotevření jim chce i nefinančními prostředky, například darováním nového ležáku Bitr či podpůrnými aktivitami při okénkovém prodeji.
Starobrno zainvestuje do hospod zhruba 42 milionů korun. Štamgasty jim přivádí s předstihem už před otevřením
Starobrno daruje hospodám 10 tisíc kusů nového hořkého ležáku Bitr a podpoří je při okénkovém prodeji. Kromě toho se jim chystá vypomoct i finančními příspěvky.
Pivovar Krušovice podpoří hospody před otevřením částkou 21 milionů korun. Zájem pivařů chce zvýšit novinkou
Až 13 milionů korun na investice pošle Pivovar Krušovice svým hospodám. Pomáhá jim připravit se na možné znovuotevření.
Cider Lišácké jablko uvádí novou příchuť
Značka Lišácké jablko představuje novou příchuť – Meruňku. Ta je na českém trhu v sortimentu jablečných ciderů první s takto unikátní kombinací ovoce. Novinka posílí stávají lišácké duo Hruška a Jablko a nabídne tak českému spotřebiteli další oblíbenou chuť. Osvěžující alkoholický nápoj s jablečným základem lze zakoupit v plechových obalech s objemem 500 ml.
Pivovary společnosti HEINEKEN ČR šetří vodou a snižují CO2 stopu
Společnost HEINEKEN ČR kontinuálně pracuje na zlepšování technologií ve svých pivovarech. Za posledních 5 let díky inovacím snížila spotřebu vody o 15 %. Na uvařený půllitr piva z pivovarů skupiny se nyní spotřebuje méně než 1,5 litru vody. Ochrana vodních zdrojů je jedním z hlavních pilířů strategie udržitelnosti světové a evropské jedničky ve výrobě piva a třetí největší pivovarnické společnosti v ČR. V oblasti snižování CO2 se společnosti HEINEKEN ČR daří emise kontinuálně snižovat. Od roku 2011 firma ve svých pivovarech snížila uhlíkovou stopu o 24 %. To díky efektivnějším postupům ve výrobě, udržitelnému využití odpadů z pivovarů a modernímu přístupu k dopravě.
Starobrno představuje svoji hořkou novinku: Bitr
Extra hořká novinka má 35 jednotek hořkosti IBU a vznikla na přání štamgastů. Vyniká plnou chutí s příjemnou vyšší hořkostí a vyváženým řízem.
Královský pivovar Krušovice otevírá nový sklad. Zjednoduší zásobování a ušetří náklady na dopravu
Přímo v areálu Královského pivovaru Krušovice byla uvedena do provozu nová skladová hala H3. Kompletní stavba, která zahrnovala i okolní komunikace, novou nákladní vrátnici a oplocení, už úspěšně prošla kolaudací. Kromě jednodušší logistiky také přinese úspory v nákladech na dopravu a navýšení kapacity.
Zlatopramen Radler 0,0 % přichází s novou příchutí: Mandarinka s jasmínem
Značka Zlatopramen rozšiřuje své portfolio radlerů s nulaprocentním obsahem alkoholu o novou příchuť Mandarinka a jasmín.
Dobré věci stojí za to objevit. Tipy na světová místa v Česku
Populární česká přírodní místa a památky očekávají letos v létě pořádný nával turistů.
Starobrno uvádí letní kampaň na řemeslná piva. Dobré věci stojí za to objevit
Tradiční pivní značka Starobrno, patřící do portfolia společnosti Heineken, přichází s novou letní kampaní na nedávno uvedená řemeslná piva.
Češi a Slováci se berou čím dál víc, hraje k tomu Zlatý Bažant
Češi a Slováci se milují čím dál víc. Ano, čísla hovoří jasně: počet manželství uzavřených v Česku mezi oběma národnostmi se za posledních šest let zvedl skoro o polovinu.
Krušovice mění claim. Dočasně
Marketingová komunikace v době koronavirové krize mění zažitá pravidla. Své o tom ví také značka Krušovice, která ve spolupráci s reklamní agenturou ISOBAR připravila nový televizní spot.
Pivovar Krušovice daroval PET lahve k distribuci dezinfekce
Pivovar Krušovice poskytl pomoc obyvatelům ve své domovské obci v souvislosti s omezením šíření rizika nákazy koronavirem.
Start Zeleného piva se posouvá na lepší časy
Letošní Zelený čtvrtek bude poprvé po dlouhých letech bez Zeleného piva.
Pivovar Starobrno pomáhá nemocnici
Pivovar Starobrno momentálně spolupracuje s Fakultní nemocnicí Brno. Dodává jí preformy, ze kterých se v pivovaru na speciální lince vyfukují, plní a balí PET lahve s pivem.
Starobrno uvádí řadu řemeslných piv
Značka Starobrno rozšiřuje své portfolio o tři nové přírůstky v podobě řemeslných piv.
Starobrno vyráží s ležákem dobýt celou republiku
Pivovar Starobrno spouští novou kampaň na podporu svého ležáku Starobrno Medium.
Zelená třináctka na Velikonoce
Popatnácté! Zelené pivo letos oslaví půlkulaté narozeniny. Starobrněnští sládci ho vaří v těchto dnech, čepovat se začne jako každoročně na velikonoční Zelený čtvrtek.