Pro média

23. 9. 2022

České pivo 2022: Starobrno Medium získalo první místo!

Prestižní degustační soutěž České pivo zná své vítěze – a v kategorii 11% světlý ležák zvítězilo nejoblíbenější pivo z portfolia pivovaru Starobrno, jedenáctka Medium. Ceny se předávaly na slavnostním galavečeru Svatováclavských slavností v Praze.

14. 9. 2022

Starobrno se na Starém Brně vaří už 150 let. Základy pivovarnictví zde položily jeptišky

Osm set let. Tak dlouho už se v Brně vaří pivo. Na začátku stáli král Václav I. a jeptišky, kteří v Brně založili tradici pivovarnictví. Od roku 1872 se jeho centrem stává pivovar na Starém Brně – Starobrno. Ten je tak už celých 150 let přirozeně silně spjat celou svou historií i současností s Brnem a svým regionem, na který je náležitě hrdý. Ačkoli zůstává jeden z nejstarších pivovarů u nás už druhým staletím na stejném místě, kolem něj se dělo mnohé.

13. 9. 2022

Slavnosti Piva Krušovice se vracejí: a je na co se těšit!

V sobotu 17. září se v pravé poledne otevřou brány Královského pivovaru Krušovice dokořán. Celý areál ten den bude patřit koncertům populárních českých skupin, doprovodnému programu a samozřejmě skvělému královskému pivu. Vstupné se neplatí, půllitr piva bude stát 20 korun.

7. 9. 2022

Piva z pivovarů Starobrno, Krušovice a Velké Březno zabodovala v soutěžních degustacích při Žatecké Dočesné 2022

Piva spadající pod pivovary skupiny HEINEKEN ČR získala na 65. ročníku Žatecké Dočesné hned několik ocenění. Třetí příčku ve své kategorii získal světlý prémiový ležák Starobrno Bitr. Hned dvě pomyslná stříbra si odnesli krušovičtí sládci za Krušovice Černé s karamelovou chutí v kategorii Tmavých výčepních piv a za Krušovice Hořké Nealko v kategorii Nealkoholických piv. Pozadu nezůstal ani pivovar Velké Březno, který se svým pivem Beránek Weizenbier obsadil druhé místo mezi Pšeničnými pivy.

6. 9. 2022

Pivovar Velké Březno zve na tradiční Den otevřených dveří

Populární Den otevřených dveří je po několikaleté pauze zpět! Brány pivovaru Velké Březno se návštěvníkům otevřou v sobotu 10. září. A všichni si přijdou na své: k dobré náladě zahrají populární kapely, připraveny budou i soutěže a závěrečný ohňostroj. Vstupné se neplatí, všechny druhy piv si lidé mohou koupit za dvacetikorunu.

30. 8. 2022

Velkolepý Den Starobrna se ponese v duchu oslav 150. narozenin pivovaru

Po několikaleté pauze, způsobené epidemií covidu, se návštěvníci konečně dočkají! V sobotu 3. září v pravé poledne se otevřenou brány pivovaru Starobrno dokořán. Tradiční Den Starobrna, konaný vždy o první zářijové sobotě, letos bude opravdu velkolepý: vždyť pivovar na Starém Brně slaví významné jubileum, přesně 150 let od svého založení. Celý den se tak ponese ve slavnostním duchu. Vstupné se neplatí a pivo bude stát pouhých patnáct korun za jeden „škopek“.

26. 7. 2022

Na rande se Zlatým Bažantem? Proč ne!

Bažanti platí za velké milovníky – na jednoho samečka připadá až deset bažantích slepic. Zlatý Bažant se svým prémiovým ležákem nemůže zůstat pozadu. V červenci se spolu proto můžete matchnout v nejpopulárnější seznamovací aplikaci!

25. 7. 2022

Krušovice mění vzhled obalů. Moderní design, který nezapomíná na tradici

Královský pivovar Krušovice letos mění design svého portfolia. V novém, modernějším pojetí nezapomíná na tradiční prvky značky. Spolu s designem mění piva i své názvy. Oproti původním upouští od přívlastku „královský“ a nové pojmenování vyzdvihuje chuťové atributy jednotlivých piv.

18. 7. 2022

Zlatopramen Radler s 0,0 % alkoholu přichází na řadu vždy, když už je léto kapku moc

Je perný letní den, kdy už jsou teploty kapku moc vysoko a nejraději byste vyměnili kancelář za deku u rybníka? Přesně pro tyto chvíle je tu Zlatopramen se svými Radlery s 0,0 % alkoholu. Svěží příchutě kombinující ovoce a bylinky jsou tím pravým osvěžením bez kapky alkoholu.

29. 6. 2022

Desperados a DJ Lucca hledají nové talenty z řad DJs. Přichází soutěž DJ No. 1 a jejího vítěze čeká léto na Ibize a vlastní track

Desperados, piva ochucená tequilou, symbolizují svobodu osobnosti, nespoutanost a temperament – vlastnosti, které se pojí i s kreativní tvorbou. Desperados proto i letos pokračuje v podpoře umění. Toto léto bude ve znamení hudby! Ve spolupráci s hudební televizí Óčko bude Desperados hledat talentované DJs v show DJ No. 1. V porotě soutěže zasedne i nejznámější česká DJ, DJ Lucca, která se stala i letní ambasadorkou značky Desperados.

25. 5. 2022

Pivovar Starobrno zve Brno na extra hořký ležák Bitr. Přijďte „na jedno“ přímo od čepu!

Starobrněnští sládci vyšli vstříc preferencím milovníků prémiového hořkého piva a na jejich přání uvařili ležák s hořkostí 35 IBU. Na čtyřikrát chmelený hořký ležák Bitr nyní zve pivovar celé Brno. Ochutnat brněnskou hořkost, na kterou jsou v pivovaru Starobrno právem hrdí, můžete v průběhu června na různých místech v Brně. Ležák vám načepují ve stylovém pojízdném výčepu.

9. 5. 2022

Královský pivovar Krušovice získal hned dvě ocenění Mezinárodního institutu kvality

Královský ležák 12 a nealkoholické pivo Královsky hořké nealko pivovaru Krušovice získaly ocenění Monde Selection. V letošním jubilejním 60. ročníku vybírala odborná porota ze 3 173 produktů z celého světa.

4. 5. 2022

Zlatou pivní pečeť si z 32. ročníku Mezinárodního pivního festivalu odneslo Starobrno a Zlatopramen. Krušovice a Velké Březno získaly stříbro.

Piva spadající pod pivovary skupiny HEINEKEN ČR získaly na 32. ročníku Mezinárodního pivního festivalu hned několik ocenění. Zlatou pivní pečetí byl ve své kategorii oceněn světlý ležák Starobrno Medium. Druhou Zlatou pečeť si sládci odnesli za Zlatopramen 0,0 % Radler s příchutí grep a rozmarýn.

13. 4. 2022

Velikonoce jinak? Proč ne!

Oslavte letošní Velikonoce v netradičním stylu společně se Zlatým Bažantem. O velikonočních svátcích nemusíte péct beránka, plést pomlázku a koledovat. Upusťte od běžných tradic a oslavte letos Velikonoce po svém! Zpestřete si rodinná setkání hrou, připravte netradiční pochutiny, naplánujte originální zábavu a užijte si svátky jinak. Společně se Zlatým Bažantem přinášíme několik tipů, jak na nevšední Velikonoce.

14. 3. 2022

Jste samoživitelka a chystáte se po mateřské dovolené zpátky do práce? Přinášíme vám tipy, jak si návrat zjednodušit

Návrat do práce po skončení rodičovské dovolené může být pro nejednu maminku i tatínka výzvou. BBýt rodičem malého dítěte ale nemusí nutně znamenat, že svou kariéru pověsíte na hřebík, a to ani pokud jste na výchovu dítěte sám či sama. Nabízí se spousta aktivit, které pro to můžete udělat. Jednou z nich je i speciální program Career Designer speciálně vytvořený organizací M.arter právě pro samoživitele, který podporuje společnost HEINEKEN.

2. 3. 2022

Pivovar Krušovice v nové kampani oceňuje sílu královského charakteru

Pivovar Krušovice spouští novou kampaň, ve které představuje komunikační koncept „Síla královského charakteru“. Ten vychází z upraveného positioningu značky vyzdvihujícího vyzrálost cílové skupiny, která není sebestředná, dokáže se postavit za druhé a za své morální hodnoty je po zásluze odměněna.

8. 2. 2022

Starobrněnští sládci vaří Zelené pivo. Už po sedmnácté

Nejznámější starobrněnský speciál – Zelné pivo – už se vaří. Letos po sedmnácté si s ním štamgasti zpříjemní Velikonoce.

14. 12. 2021

Krušovická Šalanda v Rakovníku znovu otevřela

Ikonická Šalanda na Husově náměstí v Rakovníku má nové provozovatele. Po několika měsících hledání se podniku ujali Lukáš Slavík a Jiří Škrdlant, kteří chtějí navázat na úspěšnou práci svého předchůdce Romana Jaška. Zásadní prioritou zůstává udržení vysoké úrovně gastronomie a pivní kultury.

3. 12. 2021

Překvapení na advent. Pivaři ochutnají nový Červený ležák

Starobrno zpříjemní pivařům v celém Česku letošní advent. Na trh posílá novinku – adventní speciál Červený ležák.

19. 10. 2021

Nealko novinka i pivo pro panovníky. Královský pivovar Krušovice oslavuje 440 let

Královský pivovar Krušovice slaví kulatiny. Pivo se tady vaří bez přestání od roku 1581. Výročí 440 let od založení si místní pivovarníci připomínají novým nealkoholickým pivem, znovuotevřením muzea, ale také speciální zásilkou krušovického piva pro evropské královské dvory.

1. 9. 2021

Heineken® dává sportovním fanouškům další tři důvody k fandění

Heineken® představuje nová partnerství s UEFA a motoristickým sportem a spojuje fanoušky sportu světové úrovně.

1. 9. 2021

Podpořte současné umění a získejte unikátní malbu českých výtvarníků

Tři české výtvarníky inspirovala ochucená piva Desperados k vytvoření unikátních maleb. Ty můžete nyní vidět v prostorách kulturního HUBu Pekárna na pražské Letné a zapojit se do jejich dražby.

31. 8. 2021

HEINEKEN ČR od září řídí Andrea Vogliazzo

Novým generálním ředitelem HEINEKEN Česká republika se od září 2021 stává Andrea Vogliazzo. Andrea Vogliazzo střídá na pozici dosavadního ředitele Nikolaje Mladenova, který nově povede HEINEKEN v Egyptě. Andrea do Česka přichází z pozice generálního ředitele pro export ve Spojených státech amerických.

20. 7. 2021

Starobrno podporuje udržitelnost svých hospod: slunečníky, kelímky i POSM tiskoviny jsou z recyklovaných materiálů

Starobrno plně prosazuje aktuální trend udržitelnosti a ochrany životního prostředí. Na sezónu do svých provozoven zajistí prodejní a propagační materiály, které jsou šetrné k životnímu prostředí.

19. 7. 2021

Slunečníky z PET lahví, kelímky z rPETu a tiskoviny z recyklátu. HEINEKEN ČR podporuje udržitelnost svých hospod

Pivovarnická skupina HEINEKEN ČR podporuje udržitelnost svých provozoven. Vybavila je doplňky z recyklovaných materiálů. Jde například o slunečníky z PET lahví, kelímky z recyklovaného plastu, podtácky či POSM tiskoviny z recyklovaného papíru.

7. 6. 2021

Samoživitelé znovunastartují svou kariéru. Rozšířit možnosti na trhu práce jim pomůže HEINEKEN ČR

Skupina HEINEKEN pomáhá samoživitelům nastartovat kariéru. Spouští finanční podporu programu Career Designer, plánuje také poskytovat odborníky pro další vzdělávací aktivity zaměřené na samoživitele.

26. 5. 2021

Pivovar Krušovice v kampani odhaluje Královsky hořké nealko

Pivovar Krušovice má své první Královsky hořké nealko. Představuje ho v kampani, která upozorňuje na jeho vysokou hořkost a plnou chuť, kterou pivaři znají od alkoholického piva.

19. 5. 2021

Starobrno spouští celonárodní spotřebitelskou soutěž o přenosné projektory

Starobrno vůbec spouští první celonárodní spotřebitelskou soutěž o velmi atraktivní ceny včetně projektorů k promítání filmů s příslušenstvím a spoustou pivních cen.

13. 5. 2021

Zlatopramen 0,0 % představuje svěží design plechovek a kampaň Nebuď kapku moc

Oblíbené produkty Zlatopramen 0,0 % alkoholu představují nový design plechovek pro všechny příchutě radlerů. Kromě toho značka spouští novou kampaň Nebuď kapku moc.

6. 5. 2021

„Proč ne!“ říká Zlatý Bažant. V kampani povzbuzuje ke spontánnosti a důvěře ve vlastní volbu

Jako ideální značka pro mileniály se nově profiluje pivo Zlatý Bažant z portfolia pivovarnického koncernu HEINEKEN. Právě na ně cílí v současné kampani, kde v hlavní roli vystupuje bažant s lidskýma rukama. V lidech chce podpořit zvídavost, otevřenost a vychutnávání si života naplno podle svého gusta

19. 4. 2021

Heineken chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality ve výrobě, do roku 2040 pak v celém hodnotovém řetězci

Heineken se chystá do roku 2030 dekarbonizovat svou výrobu, do roku 2040 pak celý hodnotový řetězec. Jde o první z řady ambicí, jež patří do programu Brew a Better World, a o důležitou součást nové strategie EverGreen zaměřené na vyvážený růst společnosti.

14. 4. 2021

Sousedské vztahy pandemie nezhoršila. Lidé se těší, až se sousedy zajdou na pivo

Češi nepociťují, že by se kvůli koronavirové krizi nějak výrazně odcizili svým sousedům. Vyplývá to ze zjištění pivovaru Starobrno. V průzkumu, který si nechal zhotovit, zjišťoval dopad pandemie na vztahy v sousedství.

29. 3. 2021

Štamgasti o populární zelenou třináctku nepřijdou. Vychutnají si ji bezpečně v klidu domova

Vzhledem k zavřeným restauracím se bude Zelené pivo nabízet z okýnek. Na místě venku se pít nesmí, proto Starobrno do svých hospod pošle praktické odnosky na čtyři kelímky. V prodeji bude od 1. dubna.

25. 3. 2021

Skupina Heineken pošle provozovnám přes sto milionů korun. Štamgasty do hospod láká s předstihem už před otevřením

Pivovary Heinekenu letos plánují do hospod zainvestovat až 106 milionů korun. Pomoci při přípravách na znovuotevření jim chce i nefinančními prostředky, například darováním nového ležáku Bitr či podpůrnými aktivitami při okénkovém prodeji.

25. 3. 2021

Starobrno zainvestuje do hospod zhruba 42 milionů korun. Štamgasty jim přivádí s předstihem už před otevřením

Starobrno daruje hospodám 10 tisíc kusů nového hořkého ležáku Bitr a podpoří je při okénkovém prodeji. Kromě toho se jim chystá vypomoct i finančními příspěvky.

25. 3. 2021

Pivovar Krušovice podpoří hospody před otevřením částkou 21 milionů korun. Zájem pivařů chce zvýšit novinkou

Až 13 milionů korun na investice pošle Pivovar Krušovice svým hospodám. Pomáhá jim připravit se na možné znovuotevření.

20. 7. 2020

Cider Lišácké jablko uvádí novou příchuť

Značka Lišácké jablko představuje novou příchuť – Meruňku. Ta je na českém trhu v sortimentu jablečných ciderů první s takto unikátní kombinací ovoce. Novinka posílí stávají lišácké duo Hruška a Jablko a nabídne tak českému spotřebiteli další oblíbenou chuť. Osvěžující alkoholický nápoj s jablečným základem lze zakoupit v plechových obalech s objemem 500 ml.

17. 12. 2020

Pivovary společnosti HEINEKEN ČR šetří vodou a snižují CO2 stopu

Společnost HEINEKEN ČR kontinuálně pracuje na zlepšování technologií ve svých pivovarech. Za posledních 5 let díky inovacím snížila spotřebu vody o 15 %. Na uvařený půllitr piva z pivovarů skupiny se nyní spotřebuje méně než 1,5 litru vody. Ochrana vodních zdrojů je jedním z hlavních pilířů strategie udržitelnosti světové a evropské jedničky ve výrobě piva a třetí největší pivovarnické společnosti v ČR. V oblasti snižování CO2 se společnosti HEINEKEN ČR daří emise kontinuálně snižovat. Od roku 2011 firma ve svých pivovarech snížila uhlíkovou stopu o 24 %. To díky efektivnějším postupům ve výrobě, udržitelnému využití odpadů z pivovarů a modernímu přístupu k dopravě.

18. 3. 2021

Starobrno představuje svoji hořkou novinku: Bitr

Extra hořká novinka má 35 jednotek hořkosti IBU a vznikla na přání štamgastů. Vyniká plnou chutí s příjemnou vyšší hořkostí a vyváženým řízem.

3. 9. 2020

Královský pivovar Krušovice otevírá nový sklad. Zjednoduší zásobování a ušetří náklady na dopravu

Přímo v areálu Královského pivovaru Krušovice byla uvedena do provozu nová skladová hala H3. Kompletní stavba, která zahrnovala i okolní komunikace, novou nákladní vrátnici a oplocení, už úspěšně prošla kolaudací. Kromě jednodušší logistiky také přinese úspory v nákladech na dopravu a navýšení kapacity.

22. 6. 2020

Zlatopramen Radler 0,0 % přichází s novou příchutí: Mandarinka s jasmínem

Značka Zlatopramen rozšiřuje své portfolio radlerů s nulaprocentním obsahem alkoholu o novou příchuť Mandarinka a jasmín.

8. 6. 2020

Dobré věci stojí za to objevit. Tipy na světová místa v Česku

Populární česká přírodní místa a památky očekávají letos v létě pořádný nával turistů.

5. 6. 2020

Starobrno uvádí letní kampaň na řemeslná piva. Dobré věci stojí za to objevit

Tradiční pivní značka Starobrno, patřící do portfolia společnosti Heineken, přichází s novou letní kampaní na nedávno uvedená řemeslná piva.

3. 6. 2020

Češi a Slováci se berou čím dál víc, hraje k tomu Zlatý Bažant

Češi a Slováci se milují čím dál víc. Ano, čísla hovoří jasně: počet manželství uzavřených v Česku mezi oběma národnostmi se za posledních šest let zvedl skoro o polovinu.

16. 4. 2020

Krušovice mění claim. Dočasně

Marketingová komunikace v době koronavirové krize mění zažitá pravidla. Své o tom ví také značka Krušovice, která ve spolupráci s reklamní agenturou ISOBAR připravila nový televizní spot.

16. 4. 2020

Pivovar Krušovice daroval PET lahve k distribuci dezinfekce

Pivovar Krušovice poskytl pomoc obyvatelům ve své domovské obci v souvislosti s omezením šíření rizika nákazy koronavirem.

3. 4. 2020

Start Zeleného piva se posouvá na lepší časy

Letošní Zelený čtvrtek bude poprvé po dlouhých letech bez Zeleného piva.

30. 3. 2020

Pivovar Starobrno pomáhá nemocnici

Pivovar Starobrno momentálně spolupracuje s Fakultní nemocnicí Brno. Dodává jí preformy, ze kterých se v pivovaru na speciální lince vyfukují, plní a balí PET lahve s pivem.

17. 3. 2020

Starobrno uvádí řadu řemeslných piv

Značka Starobrno rozšiřuje své portfolio o tři nové přírůstky v podobě řemeslných piv.

11. 3. 2020

Starobrno vyráží s ležákem dobýt celou republiku

Pivovar Starobrno spouští novou kampaň na podporu svého ležáku Starobrno Medium.

11. 2. 2020

Zelená třináctka na Velikonoce

Popatnácté! Zelené pivo letos oslaví půlkulaté narozeniny. Starobrněnští sládci ho vaří v těchto dnech, čepovat se začne jako každoročně na velikonoční Zelený čtvrtek.

Kontakt pro média

Dita Vašíčková

Kdy jste se narodil/a?