Pro média

16. 4. 2020

Krušovice mění claim. Dočasně

Krušovice, 16. dubna 2020 - Marketingová komunikace v době koronavirové krize mění
zažitá pravidla. Své o tom ví také značka Krušovice, která ve spolupráci s reklamní
agenturou ISOBAR připravila nový televizní spot. Reagují na současnou situaci ve
společnosti, která vychází z bezpečnostních opatření v boji s nemocí COVID-19.
Uzavření hospod, domácí karanténa a nemožnost reálného sociálního kontaktu
radikálně poznamenala život značky i jejich spotřebitelů. Krušovice se obrací na své
příznivce s poselstvím, že společně zvládneme cokoliv. Také proto došlo k dočasné
změně claimu Tvoje království na Naše království.
Je to doba, která prověřuje charaktery. A právě královský charakter je dnes potřeba víc než
kdykoli dřív. „Češi v těžkých časech ukázali, jak se umí semknout, navzájem si pomáhat a
povzbudit se. Tímto projektem chceme dát šanci všem, kteří si udrželi optimismus, stát se
viditelnou součástí tohoto příběhu. Navíc jsem toho názoru, že příběhy reálných lidí jsou
lidem blíže, než využití celebrit, influencerů nebo zaměstnanců,“ říká Jiří Coufal, Senior
manažer značky Krušovice.
Závěrečný frame spotu vyzývá diváky ke spoluúčasti. Každý se může stát součástí příběhu a
ukázat, jak kraluje z domova. Stačí sdílet svůj příspěvek s #nasekralovstvi a třeba se právě
ten objeví v další aktualizaci televizního spotu. Kampaň poběží až do 10. května 2020.
„Kromě role v televizním spotu dostanou vybraní také karton krušovické dvanáctky, aby byla
aktivita s ústřední myšlenkou ,Kraluj z domova‘ ještě více podpořena,“ dodává manažerka
značky, Ivana Nová.
Na výrobě spotu spolupracovala i společnost BISTRO SOCIAL, která na sociálních sítích
vyzvala příznivce Krušovic, aby se podělili o své zážitky a zkušenosti z nelehké doby. Výzva
byla kladně přijata a o reakce nebyla nouze. Příspěvky uživatelů se staly nejdůležitější
součástí spotu.
Spot vznikl v rekordně krátkém čase a vyžadoval nestandardní přístup od všech
zainteresovaných stran. Vše se řešilo online nebo po telefonu. Komentáře byly
zapracovávány takřka okamžitě. Závěrečný sprint proběhl přes velikonoční svátky. Obrazová
část vznikla in house u jednotlivých zaměstnanců ISOBARU a zvuková část ve spolupráci se
zvukovým studiem NAPA Records. Emotivní voiceover namluvil jako vždy skvělý Libor
Hruška, tradiční krušovický hlas. Mediální zastřešení celé kampaně zajistila agentura Carat.
Další podrobnosti najdete na facebookové stránce značky.

Krušovice byly jako jediný pivovar u nás po sto let ve vlastnictví české královské koruny, když ho v
roce 1583 koupil král český a císař římský Rudolf II. Od té doby zde krušovičtí sládci vaří pivo bez
přerušení. Do portfolia krušovického pivovaru patří především Řízná 10 a Královská 12, součástí
portfolia jsou také Krušovice Černé a Krušovice Pšeničné a od loňského roku čepovaný ležák 11
Mušketýr. Krušovická piva pravidelně bodují na prestižních degustačních soutěžích doma i v
zahraničí. Výrazným úspěchem se v roce 2018 stala stříbrná medaile ze soutěže Monde Selection
pro Krušovice Imperial. Doma Krušovická 12 uspěla na několika soutěžích – získala třetí místo na
Zlaté pivní pečeti v Českých Budějovicích, třetí místo na Zlatém poháru Pivexu v Brně a druhé
místo na Pivu České republiky v Českých Budějovicích. Řízná 10 skončila na prvním místě na
Dočesné v Žatci. Královský pivovar Krušovice je známý i svými exkurzemi. Pravidelně také pořádá i
speciální exkurze a kurzy pivního sommeliérství pro opravdové pivní znalce.

Kontakt pro média:


Dita Vašíčková
Communication and Sustainability Manager
HEINEKEN Česká republika
+420 774 607 553
dita.vasickova@heineken.com

Kdy jste se narodil/a?