Heineken Česká republika

HEINEKEN Česká republika je jedním z nejvýznamnějších hráčů na českém pivním trhu. Vyrábí a distribuuje produkty nejvyšší kvality pro široké spektrum zákazníků. Ve všech fázích výroby přitom preferuje procesy šetrné k životnímu prostředí.

HEINEKEN je třetí největší pivovarnickou skupinou na světě a evropskou jedničkou mezi
výrobci piva.

Skupina HEINEKEN zaměstnává přibližně 80 tisíc lidí na celém světě.
Ve více než 170 pivovarech ročně produkuje přes 218 milionů hektolitrů těch nejlepších piv.

map
brewery

Celosvětově více než 250 značek piv a cidrů

Do portfolia skupiny patří více než 250 mezinárodních, regionálních, lokálních a speciálních značek piv a cidrů. Značky společnosti Heineken se ve svých zemích řadí k těm nejprodávanějším.

Pro více informací o společnosti HEINEKEN navštivte
www.theheinekencompany.com

brands

V současnosti je HEINEKEN Česká republika třetím nejvýznamnějším hráčem na domácím trhu s pivem.

Vlastní 3 pivovary

Od roku 2003 pivovar Starobrno, od roku 2007 Královský pivovar Krušovice a od roku 2008 pivovar Velké Březno

Produkuje 2.5 milionů hektolitrů piv a ciderů

Výrobou ve svých 3 pivovarech určenou pro domácí trh i pro zahraničí

Vlastní 13 značek piv a ciderů

Světlá piva, ležáky, pivní speciály a craftová piva, cidery i produkty bez kapky alkoholu

Zaměstnává +500 lidí

Ve výrobě, v logistice, na distribučních centrech i v kancelářích

Do našeho portfolia pro Českou republiky patří značky

Poslání, strategie a politika

HEINEKEN Česká republika je jedním z nejvýznamnějších hráčů na českém pivním trhu. Vyrábí produkty nejvyšší kvality, které uspokojují požadavky každého zákazníka a spotřebitele. Ve všech fázích výroby přitom preferuje procesy šetrné k životnímu prostředí. Ambicí společnosti HEINEKEN Česká republika je být inovativní a respektovanou značkou, která kontinuálně vyhledává další možnosti růstu.

Politika systému integrovaného řízení

HEINEKEN Česká republika pečuje o své zákazníky a klade vysoký důraz na bezpečnost a kvalitu svých výrobků i poskytovaných služeb. Kvalita našich piv vychází z ústředních hodnot naší společnosti, tj. vášně pro kvalitu, radosti ze života, úcty vůči společnosti a naší planetě. Tyto hodnoty se projevují ve všem, co děláme. 

Politika společnosti Heineken Česká republika, a.s.

Bezpečnost práce

Bezpečnost práce je pro HEINEKEN Česká republika na prvním místě. Našim akcionářům, zaměstnancům, zákazníkům a veřejnosti se zavazujeme, že budeme podnikat s maximálním důrazem na bezpečnost, ochranu zdraví a životního prostředí. Politika společnosti HEINEKEN Česká republika, a.s. vychází ze základních principů chování a přístupu k podnikání.

Příroda na prvním místě

Nedílnou součástí strategie společnosti v České republice je projekt Brewing a Better World, K jeho cílům patří zejména snižování dopadu výroby (tzn. spotřeba vody, energií a emise CO2) a distribuce na životní prostředí, prosazování zodpovědného přístupu ke konzumaci piva a práce s místními komunitami.

Nejzodpovědnější výrobce piva

Největší ambicí HEINEKENU do budoucna je stát se nejzodpovědnějším výrobcem piva v České republice.

Historie vlastnické struktury

Představenstvo HEINEKEN Česká republika

Jediným akcionářem HEINEKENU Česká republika je rakouská společnost Brau Union AG. Ta je však stoprocentně vlastněna holandskou společností HEINEKEN International B.V.

Nikolay
Mladenov

Milan
Schramm

Lucie
Dostálová

Ladislav
Polan

Arnaud
Jarry

Pavel
Slavík

Agnieszka
Gorecki

Co děláme

HEINEKEN Česká republika zajišťuje výrobu, distribuci a export tradičních českých pivních značek, zahraničních značek i četných pivních speciálů. Společné portfolio značek, vyráběných v našich pivovarech, spolu s prémiovou značkou Heineken pokrývá všechny zajímavé segmenty českého pivního trhu.

Kromě stálého sortimentu několikrát ročně uvádíme na trh také netradiční sezónní speciály. Naše piva jsou úspěšná rovněž z hlediska exportu – Krušovice, Březňák, Starobrno, Louny a Zlatopramen jsou například distribuovány do více než 40 zemí po celém světě.

co-delame-pic-front.jpg co-delame-pic-bg.jpg

Výroba piva

Společnost HEINEKEN Česká republika používá při výrobě svých produktů ty nejkvalitnější suroviny. Právě díky pečlivému výběru surovin, zachovávání osvědčených výrobních postupů a využívání moderních technologií opouští brány našich pivovarů opravdu vysoce kvalitní piva.

Výroba začíná ve varně

Rozemletý slad se ve vystírací kádi nejprve smíchá s ohřátou vodou – tento proces se odborně nazývá vystírání.

Rmutování

Ve rmutovací kádi se směs postupně vyhřívá na technologicky důležité teploty, při nichž se škrob, bílkoviny a další složité látky štěpí na jednodušší. Tato fáze výroby se nazývá rmutování.

Vznik mladiny

Hotové dílo se scedí ve scezovací kádi a vzniká tak sladina. Ta se následně vaří s chmelem, který dodává pivu typické chmelové aroma. Povařením sladiny s chmelem vzniká takzvaná mladina.

Kvašení

Mladina se zchladí na zákvasnou teplotu, zakvasí a přečerpá do kvasných tanků. Kvašení trvá přibližně 10 dnů. Prokvašenému pivu říkáme mladé neboli zelené pivo, protože musí ještě dozrávat v ležáckých tancích.

Chuť a vůně

Během doby ležení se váže oxid uhličitý a zaokrouhluje se chuť a vůně.

Plnění

Pivo ke stáčení se poté na filtračním zařízení zbaví kvasinek a nakonec se čerpá do stáčírny, kde se plní do nerezových KEG sudů, lahví nebo plechovek.

CSR a trvale udržitelný rozvoj

Udržitelnost představuje pro HEINEKEN jednu ze základních hodnot společnosti. Naším dlouhodobým cílem je stát se v nejbližší budoucnosti nejodpovědnějším výrobcem piva. Pivo proto vaříme, prodáváme a komunikujeme zodpovědně tak, aby jeho dopad na společnost i přírodu byl dlouhodobě udržitelný a pozitivní. Všechny tyto naše aktivity sjednocuje projekt Brewing a Better World, který byl celosvětově i v České republice aktivován v roce 2010. Jeho hlavními prioritami jsou:

 

  1. Ochrana vodních zdrojů

    Na hektolitr vyrobeného piva spotřebujeme méně než 3 hektolitry vody.

  2. Snižování emisí CO2

    Od roku 2008 se nám podařilo emise snížit o celých 57 %

  3. Udržitelné čerpání zdrojů

    Více než 90 % našich surovin pochází z České republiky.

  4. Zodpovědná konzumace

    K dosažení tohoto cíle slouží kampaň Pijte s Mírou.

  5. Bezpečnost na pracovišti

    Bezpečnost našich zaměstnanců je pro nás vždy na prvním místě

  6. Komunity, ve kterých působíme

    Na podporuju komunit a sociálních aktivit ročně vynakládáme desítky tisíc € a stovky hodin času našich zaměstnanců.

Zpráva o udržitelnosti

Každý rok vydáváme Zprávu o udržitelnosti, která shrnuje plnění nastavených cílů a představuje naši vizi do budoucna.

Partneři

Úspěchy slavíme díky vám!

HEINEKEN a jeho pivovary jsou držiteli desítek ocenění za kvalitu piva, ochranu životního prostředí i firemní kulturu. Děkujeme, že jste s námi.

TOP odpovědná firma 2015

Za HEINEKEN koncept udržitelné výroby jsme získali ocenění TOP odpovědná firma 2015.

Stříbrný certifikát za ochranu životního prostředí

Vážíme si ocenění za přístup k ochraně životního prostředí napříč celým výrobním procesem.

TOP odpovědná velká firma

Ocenění udělované velkým firmám za zodpovědnou podnikatelskou koncepci.

Top zaměstnavatelé

HEINEKEN se pravidelně umisťuje na předních příčkách ve studii Top zaměstnavatelé.

mira-front.jpg mira-back.jpg

Pijte s Mírou 

Pijte s Mírou je informačně-osvětová kampaň společnosti HEINEKEN Česká republika, která zábavnou a vtipnou formou apeluje na zodpovědné chování. Projekt jsme odstartovali v roce 2010 výzvou ke zodpovědné konzumaci piva. Proslulé české rčení Pijte s Mírou se postupně objevilo rovněž na obalech všech našich výrobků, v komerčních materiálech a reklamních spotech. S projektem Pijte s Mírou se můžete setkat také na společenských akcích, které naše pivovary podporují a zábavnou formou se o zodpovědné konzumaci dozvědět víc.

Pijte s Mírou

Kdy jste se narodil/a?