Pro média

22. 6. 2020

Zlatopramen Radler 0,0 % přichází s novou příchutí: Mandarinka

s jasmínem

Praha, 22. června 2020 – Značka Zlatopramen rozšiřuje své portfolio radlerů
s nulaprocentním obsahem alkoholu o novou příchuť Mandarinka a jasmín. Ta
doplní řadu stávajících populárních příchutí, jako jsou například Citrón, bezový
květ a máta nebo Grep a rozmarýn. Nový produkt si již mohou zákazníci
zakoupit v obchodech, a to v plechu s objemem 500 ml.
Novinka Zlatopramen Radler 0,0 % Madarinka a jasmín je stejně jako další příchutě
této značky zcela bez alkoholu, což tyto nápoje činí unikátními v segmentu radlerů na
českém trhu. Kromě toho jsou produkty bez umělých barviv, konzervantů a od
loňského roku také se sníženým obsahem cukru o 30 %. Radlery od Zlatopramenu
jsou ideálním společníkem nejen na cestách autem, ale i během sportovních či jiných
aktivit, u nichž konzument uvítá osvěžení v podobě chlazeného nápoje, aniž by řešil
případný alkohol v krvi.
Zlatopramen zároveň letošní léto nezávazně vyzývá všechny, kteří chtějí změnit své
staré návyky, zkusit něco nového a zkrátka začít od nuly. Zlatopramen výzva bod 0,0
bude komunikována prostřednictvím online a tištěných médií, zapojeni budou
i influenceři. „Jedinečnost našeho radleru nás inspirovala k tomu, užít si letošní léto
jinak a také bez kapky alkoholu. Proto jsme se rozhodli pro výzvu, která bude
motivovat lidi k osobnímu posunu, ať se jedná o jakoukoli oblast,“ říká manažerka
značky Alice Divišová.

Nová příchuť:
Zlatopramen Radler 0,0 % – Mandarinka a jasmín 500 ml
Nejpopulárnější příchutě:
Zlatopramen Radler 0,0 % – Citrón, bezový květ a máta 500 ml
Zlatopramen Radler 0,0 % – Grep a rozmarýn 500 ml
www.zlatopramen.cz

HEINEKEN je druhou největší pivovarnickou skupinou na světě a evropskou jedničkou mezi výrobci
piva. V České republice do společnosti HEINEKEN patří tři pivovary: od roku 2003 pivovar Starobrno
v Brně, od roku 2007 Královský pivovar Krušovice ve středních Čechách a od roku 2008 pivovar Velké
Březno v severních Čechách. Společnost HEINEKEN Česká republika je v současnosti třetím hráčem
na domácím trhu s pivem, v exportu se řadí mezi nejdůležitější vývozce. Do portfolia společnosti patří
značky Heineken, Desperados, Krušovice, Starobrno, Březňák, Hostan a značka Zlatopramen včetně
nealkoholických produktů. V roce 2015 rozšířila produktové portfolio o značku Strongbow,
nejprodávanější značku cideru na světě. Piva pravidelně vyhrávají ceny na domácích i zahraničních

degustačních soutěžích, jejich výčet za uplynulé roky je ke zhlédnutí na
www.heinekenceskarepublika.cz. Nedílnou součástí strategie společnosti
v České republice je projekt Brewing a Better World, jehož cílem je snižování dopadu výroby (spotřeby
vody, energií a CO 2 ) a distribuce na životní prostředí, prosazování zodpovědného přístupu ke
konzumaci piva a práce s místními komunitami. Největší ambicí společnosti HEINEKEN do budoucna
je tak stát se nejzodpovědnějším výrobcem piva v České republice. Více informací k těmto tématům
lze najít rovněž na výše uvedených webových stránkách.

Dita Vašíčková
Communication and Sustainability Manager
HEINEKEN Česká republika, a.s.
+420 724 607 553
dita.vasickova@heineken.com

Kdy jste se narodil/a?