Pro média

5. 6. 2020

Starobrno uvádí letní kampaň na řemeslná piva.

Dobré věci stojí za to objevit

Praha, 5. června 2020 – Tradiční pivní značka Starobrno, patřící do portfolia společnosti
Heineken, přichází s novou letní kampaní na nedávno uvedená řemeslná piva. Pokračuje tak ve
své úspěšné expanzi z jihomoravského regionu nejen na výčepy po celém Česku. IPL, APA a
višňový RED jsou piva, které nyní spotřebitel může ochutnat uvařené přímo od
starobrněnských sládků.
Nemusíte do cizokrajných dálek, abyste objevili něco nového. Pokud máte chuť poznat nové pivní
styly, můžete vyrazit na cestu s novými řemeslnými pivy od Starobrna. Dobré věci stojí za to objevit,
sděluje komunikační kampaň na tyto tři novinky pro fajnšmekry.
„Nová reklama na řemeslná piva je pokračováním v úspěšné jarní imageové kampani ‚Ať život
chutná!‘. Jsme rádi, že opět vznikla ve spolupráci s režisérem Janem Prušinovským. Komunikuje
spuštění nové řady produktů Starobrno craft beer, čili světové pivní styly a chutě, které jsou nyní
dostupné za příznivou cenu konzumentům v Česku,“ říká Senior Brand Manager značky Starobrno,
Pavel Geschmay.
Značka nabízí světová piva uvařená v Česku: spodně kvašený ležák IPL, svrchně kvašený
nefiltrovaný APA a višňový RED. 30vteřinový televizní spot, jakožto i online spoty, pochází z kreativní
dílny agentury VCCP a z již osvědčené spolupráce s režisérem Janem Prušinovským. Součástí
nynějšího mediamixu je vedle televize také spot v kinech, reklama v onlinu, tisková reklama a direct,
vše zastřešeno rozsáhlou PR kampaní.
Starobrno je pivo s dlouholetou tradicí a historií, z jihomoravského regionu se úspěšně rozšiřuje po
celém Česku. Starobrněnští sládci pro spotřebitele vaří několik druhů piv včetně nejoblíbenější
jedenáctky Starobrno Medium, od jara značka nabízí i řemeslná piva. India Pale Lager (IPL),
American Pale Ale (APA) a ochucené višňové pivo RED. Ve spodně kvašeném ležáku IPL se mísí
dobrá pitelnost, ležácká plnost a výraznější hořkost aromatických chmelů, které dodávají pivu lehce
citrusovo-kořenitou chuť. Nefiltrované svrchně kvašené pivo APA disponuje vyšší hořkostí a kořenitě-
chmelovou chutí, kterou jí dodávají hořké americké chmele. Višňový RED potěší především ty, kteří
preferují segment ochucených piv. Při jeho výrobě byl kladen důraz na vyváženost sladké, hořké a
kyselé chuti tak, aby ani jedna z nich nevyčnívala a vzniklo vyrovnané a pitelné pivo.
Credits kampaně:
Název kampaně: Dobré věci stojí za to objevit
Klient: Heineken
Značka: Starobrno
Nasazení od – do: 8. 6. – 31. 7. 2020
Mediamix (použité mediatypy): televize, online, tisk, kino, PR, direct
Režie spotu: Jan Prušinovský
Kreativní ředitel: Dejan Štajnberger
Account: Ondřej Fiala, Aneta Záhoříková
Copywriter: Adam Rovný
Kreativní agentura: VCCP
Mediální agentura: Dentsu Aegis Network
PR agentura: Havas PR

Produkční agentura: Up&Up production
Odkazy na spot na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=jKW4Vqa90jk
https://www.youtube.com/watch?v=QnwaO7jhJMY (30 sec)

Dita Vašíčková
Communication and Sustainability Manager
HEINEKEN Česká republika, a.s.
+420 774 607 553
dita.vasickova@heineken.com


Ludmila Čechová
PR Consultant
+ 420 606 733 636
ludmila.cechova@heineken.com

Kdy jste se narodil/a?